קול חי מנחם טוקר : רדיו קול ×—×™ הרדיו של מנחם טוקר / אם אתם מאזינים קבועים של מוסיקה קלאסית ולא יכולים בלי לפתוח את היום עם הסימפוניה התשיעית של בטהובן ולסיים אותו עם יצירה של שופן, כאן קול המוסיקה הוא הבית שלכם.

קול חי מנחם טוקר : ר×"יו קול ×—×™ ×"ר×"יו של מנחם טוקר / אם אתם מאזינים קבועים של מוסיקה קלאסית ולא יכולים בלי לפתוח את היום עם הסימפוניה התשיעית של בטהובן ולסיים אותו עם יצירה של שופן, כאן קול המוסיקה הוא הבית שלכם.. הערב (מוצש) החלה באופן רשמי תחרות הקלידנים של קול חי. האחרון שיעלה על הדעת שיהיה בדוחק הזה. בתחנה ניתן לשמוע מגוון מזמורים ומקצבים שונים של שירי חסידות, מזרחית, דאנס, פופ, חזנות ועוד המון סגנונות מגוונים ושונים אחרים. אחרי הפוגה בת 6 שנים, בהם שידר ברדיו ירושלים וברדיו גלי ישראל, חוזר מנחם טוקר לרדיו קול חי. מרכז התקשורת החבדי col יעביר שידור חי מחגיגת לג בעומר, הילולת התנא האלוקי, רבי שמעון בר יוחאי זיע, בציונו שבהר מירון.

ברוך אינדיג, שעבד אצלנו כשנתיים, עסק בלימוד תורה והשתתף בתוכניות בעלות גוון תורני מאוד, שאת חלקן ערך בעצמו, מספר היום מנחם טוקר, שדר ברדיו קול חי. כל אוהבי המוסיקה החסידית עם כמה. טוקר חתום על תוכנית הריאליטי הראשונה במגזר החרדי ששודרה לפני עשור שנים ברדיו, אך הפעם הוא בטוח שההצלחה תהיה גדולה יותר זה הפורמט. שדרן רדיו 'קול חי', מגיש ערוץ 2 ומי שמהווה השדרן הפופולארי ביותר במגזר, מנחם טוקר, מציג את מהדורת בין הזמנים לתכנית הצהריים אותה מגיש 'זמן אוויר', במהלכה תשודר התכנית ממערת צדקיהו בירושלים ויטלו בה חלק מיטב אומני הזמר היהודי. תחנת רדיו כאן קול המוסיקה היא התחנה הישראלית היחידה המשדרת בעיקר מוסיקה קלאסית ומוסיקה אמנותית.

ר×
ר×"יו קול ×—×™ ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
אחמד טיבי באולפן קול חי עם מנחם טוקר: הורידו אפליקציית רדיו הד והאזינו למגוון תחנות רדיו ישראלי דרך המכשיר הנייד. אריאל ברמן, פתח את תכניתו האחרונה במידע שהייתם רוצים לדעת על מרגלים, טובים וכאלה שקצת הרבה פחות • מרתק. הרב מנחם גערליצקי 02/04/2021 06:00 3 דק' קריאה. תחנת המוזיקה החסידית של ישראל. גדל בשכונת בית וגן בירושלים ולמד בישיבות מעלות חיים (מעוז חיל), כנסת בית אהרן ומיר. טוקר יבחר את ילד הפלא הבא בריאלטי חדש. רדיו הד הינו אתר המאפשר שמיעת תחנות רדיו ישראלי אונליין בשידור חי, 24/7 מכל מקום בעולם.

רוצים לשמוע כאן קול המוסיקה בשידור חי?

הזמר אלעד שער בריאיון למנחם טוקר ברדיו קול חי על הסינגל החדש אמונה. לקבל את ההודעות הכי חמות? מנחם טוקר הוא אחד משדרני הרדיו והטלוויזיה המוכרים והאהובים ביותר בישראל. הסתיים בהצלחה שבוע ההייטק החרדי הראשון של 'קול חי''. בקול חי ממשיכים במסורת, והשנה יותר מתמיד: פרויקט תווי המזון של דרעי: טוקר חתום על תוכנית הריאליטי הראשונה במגזר החרדי ששודרה לפני עשור שנים ברדיו, אך הפעם הוא בטוח שההצלחה תהיה גדולה יותר זה הפורמט. הזמר יוסף עבאדי בריאיון מיוחד עם מנחם טוקר במסגרת התכנית זמן אוויר ברדיו קול חי, בעקבות הסינגל החדש אבי שבשמיים. האדם האחרון שיעלה על הדעת שיהיה בתוך הדוחק הזה. אפליקציית רדיו לאייפון ולאנדרואיד בשידור חי. במוצאי שבת הקרוב, פרשת לך לך בשעה 22:00 יחנוך טוקר את העונה החדשה של התכנית 'מוצש חסידי חי'. אם אתם מאזינים קבועים של מוסיקה קלאסית ולא יכולים בלי לפתוח את היום עם הסימפוניה התשיעית של בטהובן ולסיים אותו עם יצירה של שופן, כאן קול המוסיקה הוא הבית שלכם. רוצים לשמוע כאן קול המוסיקה בשידור חי?

הסתיים בהצלחה שבוע ההייטק החרדי הראשון של 'קול חי''. אחרי הפוגה בת 6 שנים, בהם שידר ברדיו ירושלים וברדיו גלי ישראל, חוזר מנחם טוקר לרדיו קול חי. בקול חי ממשיכים במסורת, והשנה יותר מתמיד: צוות השופטים כולל השבוע את: 18:22 י״ט בסיון תשע״ז 13.06.2017 עמית דניאל 2 comment on האזינו • ערב חי:

×
×"רשות ×"שניי×" פתח×" ×'×"פר×" × ×'×" ר×"יו קול ×—×™ ×'של ×'זענות ×'לו×'ס from images.globes.co.il
מנחם טוקר menachem toker ретвитнул(а) יאיר שרקי. 18:22 י״ט בסיון תשע״ז 13.06.2017 עמית דניאל 2 comment on האזינו • ערב חי: מאזיני ערוץ 7 ורדיו קול חי וודאי יודעים מי הוא מנחם טוקר, זהו השדרן הכי מוכר ברדיו הדתי אשר הוקסם מהמוסיקה החסידית לכל גווניה והחליט לפתוח תחנה אינטרנטית משלו. רוצה לדעת מה קורה באמת? כילד היה לי קול נעים, והלכתי כמה פעמים בשבוע להתאמן. שידור חי מהלווייתו של אלעזר גולדברג בירושלים. ‏הצגת רשומות עם תוויות מנחם טוקר. אם זה היה ערבי, המדינה היתה על גחלים.

מרכז התקשורת החבדי col יעביר שידור חי מחגיגת לג בעומר, הילולת התנא האלוקי, רבי שמעון בר יוחאי זיע, בציונו שבהר מירון.

מרכז התקשורת החבדי col יעביר שידור חי מחגיגת לג בעומר, הילולת התנא האלוקי, רבי שמעון בר יוחאי זיע, בציונו שבהר מירון. מנחם זקבך הותיר תינוקת ואישה בהיריון: מאזיני ערוץ 7 ורדיו קול חי וודאי יודעים מי הוא מנחם טוקר, זהו השדרן הכי מוכר ברדיו הדתי אשר הוקסם מהמוסיקה החסידית לכל גווניה והחליט לפתוח תחנה אינטרנטית משלו. אחמד טיבי באולפן קול חי עם מנחם טוקר: התכנית תהיה פתוחה לציבור ויתקיים מערך הסעות לעבר מקום השידור מתחנת הר חוצבים בירושלים. הערב (מוצש) החלה באופן רשמי תחרות הקלידנים של קול חי. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. נולד בהולנד לאב יליד ארצות הברית ולאם רבקה ילידת הולנד. טוקר חתום על תוכנית הריאליטי הראשונה במגזר החרדי ששודרה לפני עשור שנים ברדיו, אך הפעם הוא בטוח שההצלחה תהיה גדולה יותר זה הפורמט. אריאל ברמן, פתח את תכניתו האחרונה במידע שהייתם רוצים לדעת על מרגלים, טובים וכאלה שקצת הרבה פחות • מרתק. הבחור הזה הוא בושה וחרפה על גבול הנאצי. איש ללא מרפקים, אצילי ונינוח. הרב מנחם גערליצקי 02/04/2021 06:00 3 דק' קריאה.

18:22 י״ט בסיון תשע״ז 13.06.2017 עמית דניאל 2 comment on האזינו • ערב חי: רדיו הד הינו אתר המאפשר שמיעת תחנות רדיו ישראלי אונליין בשידור חי, 24/7 מכל מקום בעולם. אפליקציית רדיו לאייפון ולאנדרואיד בשידור חי. בתחנה ניתן לשמוע מגוון מזמורים ומקצבים שונים של שירי חסידות, מזרחית, דאנס, פופ, חזנות ועוד המון סגנונות מגוונים ושונים אחרים. מנחם טוקר menachem toker ретвитнул(а) יאיר שרקי.

מסי×'ת ראש חו×
מסי×'ת ראש חו×"ש א×"ר עם ר×"יו קול ×—×™ א×"ל שר×" from www.ohelsarah.org
הצטרפו לשידור הוידאו מכל מוקדי האירועים בהר מירון, כל הדיווחים על מצב התחבורה, וכל החדשות על המתרחש באירוע היהודי הגדול בעולם: נולד בהולנד לאב יליד ארצות הברית ולאם רבקה ילידת הולנד. 18:22 י״ט בסיון תשע״ז 13.06.2017 עמית דניאל 2 comment on האזינו • ערב חי: בתכנית יתארח הזמר ליפא שמלצער בראיון מיוחד לרגל האלבום החדש 'אמונה'. טוקר יבחר את ילד הפלא הבא בריאלטי חדש. במסגרת התחרות, יתחרו קלידנים מכל רחבי הארץ על התואר הנכסף הקלידן הבא במוסיקה היהודית. בשלב מסויים של עבודתו הוא היה פחות חברותי, מיעט לדבר והתחיל להיות מעט סגור. מאזיני ערוץ 7 ורדיו קול חי וודאי יודעים מי הוא מנחם טוקר, זהו השדרן הכי מוכר ברדיו הדתי אשר הוקסם מהמוסיקה החסידית לכל גווניה והחליט לפתוח תחנה אינטרנטית משלו.

הרב מנחם גערליצקי 02/04/2021 06:00 3 דק' קריאה.

מנחם זקבך הותיר תינוקת ואישה בהיריון: תחנת רדיו כאן קול המוסיקה היא התחנה הישראלית היחידה המשדרת בעיקר מוסיקה קלאסית ומוסיקה אמנותית. אחמד טיבי באולפן קול חי עם מנחם טוקר: צוות השופטים כולל השבוע את: לדברי טוקר, אינדיג היה איש נחמד, חברותי, אבל גם עם קצת מוזר. אפליקציית רדיו לאייפון ולאנדרואיד בשידור חי. הצטרפו לשידור הוידאו מכל מוקדי האירועים בהר מירון, כל הדיווחים על מצב התחבורה, וכל החדשות על המתרחש באירוע היהודי הגדול בעולם: אם אתם מאזינים קבועים של מוסיקה קלאסית ולא יכולים בלי לפתוח את היום עם הסימפוניה התשיעית של בטהובן ולסיים אותו עם יצירה של שופן, כאן קול המוסיקה הוא הבית שלכם. מנחם טוקר menachem toker ретвитнул(а) יאיר שרקי. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. הזמר אלעד שער בריאיון למנחם טוקר ברדיו קול חי על הסינגל החדש אמונה. הבחור הזה הוא בושה וחרפה על גבול הנאצי. ברוך אינדיג, שעבד אצלנו כשנתיים, עסק בלימוד תורה והשתתף בתוכניות בעלות גוון תורני מאוד, שאת חלקן ערך בעצמו, מספר היום מנחם טוקר, שדר ברדיו קול חי.

יענקי רובין, לייבלה ליפסקר, יענקי רובין, ועדי נתנאלי קול חי. מנחם טוקר הוא אחד משדרני הרדיו והטלוויזיה המוכרים והאהובים ביותר בישראל.

Posting Komentar

0 Komentar